دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

ماه عسل=سفر مشهد

ثبت نام سفر مشهد (ازدواج دانشجویی) شروع شد. اس ام اسش ساعت 12 و 45 ظهر روز سه شنبه برام آمد- باید می رفتم دانشگاه و نمی تونستم اقدامی کنم- عصرش که رفتم دیدم در کمتر از 5 ساعت همه تاریخ های بعد عروسیمون پر شده- دلم خیلی گرفت- امروز عصر توی دلم به امام رضا گفتم من سفر مشهدتو بعد عروسیم می خوام نمی شه یه کاری کنی... 3 دقیقه بعدش رفتم دیدم اتفاقا آزاد شده- نگو کنسل کرده بودند و من سریع رزرو کردم ( حالا تو این چند روز هر چی چک می کردم پر بوداااا)- خیلی خوشحال شدم، خیلی زیاد خیلی زیاد- اصلا نمی تونید تصورشو کنید- سریع به همسری زنگ زدم و خبرشو دادم


ممنونم امام رضا- می دونم خیلی دوستمون داری- امیدوارم که همه شما به آرزوتون برسید ما هم همینطور- امیدوارم همین روزها بیام و براتون بنویسم همسری عزیزم رفته سره کار- بخدا خیلی تحت فشاره- روزهای گذشته بدجور باهم دعوا کردیم- امروز اومد و ازم عذرخواهی کرد- گفت ببخشید بخدا خیلی تحت فشارم ازت خجالت می کشم رو تو خالی کردم- آخه تو محرم دلمی ازم ناراحت نشو و همیشه بدون خیلی خیلی دوست دارم- یه چایی خوردو رفت...


1-یک کورسوی امید برای سرکار رفتنش بوجود آمده- بچه ها دعامون کنید. خیلی سخته تو دوران نامزدی و بیکاری- تمرکزمو از دست دادم و نمی تونم درس بخونم اونم تو امتحانات- می ترسم...

2-دانشگاه ها کمبود دانشجو دارند و به شدت درسای ما حق التدریسی ها کم شده- به زور واحد هیئت علمیشون رو پر می کنند...خیلی ناراحتم- اما به لطف اوستا کریم امیدوارم...

3-زیاد نمیتونم درس بخونم... دیگه نه انگیزه دارم نه هیچ چیز دیگه...

نظرات 7 + ارسال نظر
یاسمن(گلبرگ) چهارشنبه 1 بهمن 1393 ساعت 18:10

من شرمنده ام عزیزم. اونقدر درگیر امتحانا و درس و کارها بودم که حتما یادم رفته بذارم. ببخش...

الهی که همین روزا میای خبر خوب شاغل شدن مجدد شوهر گلت رو می ذاری... آمین.

بازم نذاشتی که فدات شم

مرسی

یاسمن(گلبرگ) دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 22:58 http://phdmath.blog.ir/

درست میشه عزیز دلم. خداوند هست... من دعا می کنم. شک نکن درست میشه.

الان یه جوری رفتار کن که انگار همه چیز درست شده. زمینه رو برای اون شرایط آماده کن.

ممنونم یاسمن خانوم
می دونی چقدر دلم برات تنگ شده بود- پیام گذاشتم برات اما ادرس جدید ندادی ا...

نمی دونم اما جملاتی که گفتی بدجور بهم آرامش داد
ممنونم دوستای گلم
خوبه شما رو دارم

الان یه جوری رفتار کن که انگار همه چیز درست شده. زمینه رو برای اون شرایط آماده کن.

این جمله عالیه خانوم گل...چشم

حراف بانو دوشنبه 29 دی 1393 ساعت 17:55

مورد دوم و سوم ابراز همدردی منو بپذیر که بدجور باهات همدردم عزیزم...
ولی در مورد اول من بهت قول میدم که کارش درست میشه ..قبلا هم گفتم خدا روزی هرکسی که میخواد تشکیل خانواده بده رو کنار گذاشته پس توکل بر خدا

انشالا سفر هم بهت خوش بگذره برای ما نیز بدعا

ممنونم عزیزم
اگر شایسته باشم چشم

غ ـزل یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 21:59 http://life-time.blogsky.com

مدتهاست دلم مشهد میخواد
خدا خودش قسمت کنه
عروس خانوم من خیییییییییییییییلی التماس دعا دارم

غزل عزیزم الهی قسمتت بشه
وقتی پیامتو دیدم نمی دونم چرا اشک تو چشمام حلقه زد- من کی باشم!!!
چشم قربونت برم اگر شایسته باشم. ما یک ماه دیگه میریم

حدیث یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 20:14

عزیزم ما بعد عقدو قبل عروسی(!!) رفتیم حج دانشجویی...
خیلی خوش گذشت
حتما ثبت نام کن میشه اوایل مهر
در مورد کار باید بگم که همین الان هم باهات همدردم بعد 4 سال!!
ان شاءالله کارشون درست بشه این دفعه

خوشبحالت حاج خانوم...

امیدوارم عاقبتمون خیر بشه جمیعا

سارا یکشنبه 28 دی 1393 ساعت 09:08 http://phdroozane

ما قبل عروسی رفتیم ماه عسل دانشجویی....خیلی خوب بود...خیلی خوش می گذره.....خوش باشید با هم....

وای چه تفاهمی ی ی ی ی دوست دارم خانم دکتر

ایشالا همین جوری که امام رضا سفرتون رو درست کرد کار همسرت هم درست میکنه. اصلاً شاید درست شدن کار ایشون هدیه عروسیتون از امام رضا باشه.
التماس دعا عروس خانم

مرسی عزیز دلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.