دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

مزون

سلام دوستان

مزون لباس عروس با کیفیت مناسب و قیمت مناسب معرفی کنید

رفتم چند جا قیمت ها خیلی پرت و پلاست

اولین خرید عروسی

اولین خرید عروسی را انجام دادیم. هفته پیش رفتیم سبزه میدون آیینه و شمعدان را خریدیم. اول می خواستیم طرح نقره برداریم، اما دیدیم کارایی آیینه پایین میاد و قیمتش هم زیاد می شه...اما الان یک آیینه و میز چوبی گرفتیم که خیلی دوسش داریم با یک جفت لاله شرابی رنگ سنتی که همیشه دوست داشتم خونم از اونها داشته باشم... بعد هم رفتیم تو بازار و یه ست کیف و کفش برداشتم و یه مقدار لباس خریدیم و بعد رفتیم جمهوری و لباس گرفتیم و رفتیم منوچهری چمدان ها  را هم خریدیم. هنوز  از خریدهایمان باقی مانده است. کلا هر چیزی که نیاز دارم می خرم و سعی می کنیم با وجود اینکه کلی کار داریم : خونه و آماده کردنش و سالن و مطرب و کارت عروسی و لباس عروس و داماد و ...؛ سعی می کنم بهمون خوش بگذره...


تا اینجا که خیلی خوبه...از همه خریدهام راضی هستم. این هفته هم می رم چندجا لباس عروس ببینم.

بچه ها برام دعا کنید من کلی درگیری در دانشگاه هم دارم آزمون جامع و امتحان و امتحان زبان و ...


امروز از خودم خیلی راضی بودم کلی کارای تلنبار شده را انجام دادم تصمیم دارم همینطور ادامه بدهم تا اعتماد بنفسم زیاد بشه. یک دفتر یادداشت کوچیک همراه خودم گذاشتم تا کارهامو بنویسم یادم نره اونموقع تو کاغذای مختلف می نوشتم یاد می رفت. این هفته هم کلی ارائه دارم برای هر دو استادمون.

از همسری بگم که میره سر کار و بر میگرده  خدا رو شکر.

هفته پیش یکی از دوستای خوب دوران ارشدم را دیدم. همان دوست هنرمندم. کلی دردودل کردیم. خیلی سختی همین اول زندگی کشیده. من واقعا تحملش را تحسین می کنم... زهرای عزیزم برایت بهترین ها را از خداوند می خواهم، به قداست این صبری که داری...


اگر بتونم پروژه ها را بردارم و ادامه بدهم می توانم مقداری پس انداز داشته باشم. برام دعا کنید دوستای خوبم...