دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

اندر احوالات ما

سلام

مرسی از دوستان که نگران شدید ببخشید


همه چیز راکده و خبری نیست که قابل عرض باشه...  من هم بشدت درگیر تصحیح اوراق امتحانی و پایان نامه خودمم که البته سرعتش خیلی کمه نمی دونم چرا پیش نمیره... البته می دونم چرا چون ذهنم درگیره و آروم نیست... اگر نه من همونیم که تو دوران ارشدم کلی فعال بودم و کلی مقاله داشتم...


خدا رو شکر که سلامتیم ... بقیش هم به خدا می سپارم. مرسی دوستان خوب که به یادمین.  یک کورسوی امیدی هست برای کارمان که البته هنوز فعالیت قابل توجهی نداره که بخوام اینجا بگم اما همون هم به من انگیزه میده... برام دعا کنید دوستانم...  ممنون از همتون

شب یلدا رو که رفتیم خونه مامانم و حسابی بهمون خوش گذشت... جاتون سبز...

تو این مدت چند نفر از اقوام دور مرحوم شدند که حسابی ناراحت کننده بود جوان بودند بندگان خدا...  و آدم به این نتیجه می رسه که چقدر مرگ نزدیکه وو چقدر به خدا بدهکاریم...


واحدای ترم دیگه ام را خیلی کم کردم می خوام پایان نامه خودمو جمع کنم اتفاقا خوبه یک بار از دوشم برداشته شه...هر کلاس و هر گروهی که دوست داشتم برداشتم...

سعی می کنم بیام بیشتر بنویسم...

دوستون دارم