دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

آخرین برگ 94

اول سال 94 فکر می کردم خیلی سال خوبی پیش رو داشته باشم

اما امسال سال خوبی در زندگیم نبود ببخشید سال 94 - شاید من خودم خوب نبودم تا تو خوب نشدی

من امسال خیلی مریض شدم و مشکلاتی که همه شما میدونید دوست جونای من

اما هر چه به پایان سال نزدیکتر شدیم اوضاع بهتر شد.... خدایا شکرت


خدایا شکرت که امسال با همه سختی هاش دستمون پیش نامحرم دراز نشد و با غرور و افنخار کنار هم ایستادیم

خدایا شکرت


خدایا شکرت

یکسال از زندگی مشترکمون هم گذشت  هزاران بار شکر

برای سال 95: سلامتی همه شادی همه کار خوب پول و یک دفاع خوب آرزومندم

برای همه دوست جونی هام بهترین ها را از سلامتی و عزت آرزومندم

بوس به همه عزیزان

94

تنهایی

کار پیدا شد برای همسری شکر

اما هفته به هفته همو نمیبینیم...