دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

من عاشقم


 من یک عاشقم   عاشق تدریس

 


         از نظر من هر یک از دانشجویانم یک جزیره ناشناخته هستند

                                                                                                   برای کشف این جزیره ها باید عاشق بود

                         


           هیچ چیز قشنگتر از این نیست که برق دانستن را در چشم دانشجویانت ببینی

              

                                                                                                   بی شک باید عاشق بود    باید عاشق بود

روزه سکوت


فکر می کنم باید مدتی روزه سکوت بگیرم

                                                                 اینجوری شاید راحت تر باشم

نتایجش رو میام میگم

ما را چه پیش آمده است


نمی خواستم پست های آغازینم تلخ باشد با دیدی منفی

کلا آدم پر انرژی و شاد و مثبتی هستم اما ...


ما را چه پیش آمده است... آیا ما مسلمان واقعی هستیم؟


                                     قدرت برای بعضی ها آنقدر مهم است که وقتی توانمندی مقابله در برابرت را ندارند، دست


                                      روی شرافت و آبروی چندین ساله ات می گذارند.


آی آدمها بدانید ما جواب نیت ی که در سر می پرورانیم می گیریم چه برسد به اعمالمان حال چه خیر باشد چه شر


مخاطب نوشت: برایم مهم نیست که چه می کنی. خوشحالم اینقدر ضعیف هستی در برابرم و اینقدر بی مهارت و بی تخصص که دست روی مسایل نا مربوط می گذاری. بدان آبروی من و اصالتم اینقدر محکم است و قوی که با حرف های مفت تو و امثال تو خدشه ای به آن وارد نمی شود. چه راحت خودت آبروی خودت را میبری.

من همان آدم پر انرژی و شاد و مهربان همیشگی خواهم بود. من از تبار خورشید و پاکی ام. همان که خداوند فرشتگانش را به سجده در پیشگاهم واداشت. من انسانم اما تو چی با خود انسانیتت چه کردی...کجا جا گذاشتیش. از تن بدر کن این خوی کثیف حیوانی را!!!


پی نوشت: خوانندگان عزیزم مرا ببخشید در اشاعه این امواج منفی.

گدا


یا رب مباد که گدا معتبر شود

    گر معتبر شود.... دیگه شده دیگه متأسفانه نمی شه کاریش کرد...!

نمی بخشمت

بعضی آدم ها خیلی پر رو هستند

       چرا فکر می کنی کاری که انجام دادی در حد بخشش هست!!!

         که حالا آمدی میگی ببخش

               متأسفم


                        امکان پذیر نمی باشد

                                 نمی تونم ببخشمت




پی نوشت: ببخشید این مطلب مخاطب خاص دارد.