دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

اولین برگ 95

سلام

امیدوارم تعطیلات به همه شما خوش گذشته باشه دوستان گلم

سال 95 خوب شروع شد و خیلی امیدوارم که سال خیلی خیلی خوبی برای همه مردم باشه


امروز با لبخند نشستم و دارم هدف گذاری سال 95 را بطور کامل انجام میدهم.

امسال با شروعش دارم روی افکارم کار می کنم تا تغییرات مثبتی در زندگیم ایجاد کنم با یاری خداوند


برای شما هم بهترین ها رو آرزومندم

شاد باشید

95
نظرات 3 + ارسال نظر
نیلگون دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 13:26 http://berangezendegi.blogsky.com

سلام و صد سلام بر خانم دکتر عزیزدل
با تاخیر سال نو مبارک، انشاله سال طلایی رو پیش رو داشته باشید و به تمام خواسته ها و ارزوها و اهدافتون برسین
نوشتن اهداف و ارزوها خیلی خیلی خوبه انگار وقتی مینویسیم کائنات رو به جریان میندازیم که برای رسیدن به اون اهداف همه شرایط رو برامون فراهم کنن. من چندین ساله این کار رو میکنم و واقعا هم راضی بودم، منتها من مشکلم اینه که کمی استرسم بالاست و گاها حالتهای پانیک اتک بهم دست میده که امسال رو باخودم عهد بستم حسابی رو خودم کار کنم و مثبت اندیشیم خیلی بیش از پیش بشه.
انشاله همه مون در راه رسیدن به ارزوها ، و اهدافمون موفق باشیم و مثبت و شاد و خوش باشیم

قوربون شما عزیزم
شاد باشید همیشه

ویدا دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 09:22

سلام
برنامه ریزی تو عشق است..........
امیدوارم خبرای خوب خوب بشنوم...

غریب آشنا یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 23:22 http://gharibeashena-1392. Mihanblog.com

یعنی عاشق هدف گذاری ام. ولی به شخصه برنامه میریزم برای انجام ندادن
ایشالا همه اون تغییراتی که میخوای ایجاد بشه و توی این راه مطمئن هستم ثابت قدم پیش میری.

قربان شما
همچنین
خوب شما شیرازی هستیا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.