دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

آرایشگاه و مزون لباس عروس و لباس داماد و آتلیه اوکی شدند.

خونه...خونه پیدا نمی کنیم!!


دیشب تا مرز خرید یک خونه خیلی کوچیک پیش رفتیم اما پولمون نرسید و خونه با متری 50 هزار تومان بالاتر معامله شد...همسری بیشتر از من ناراحته...اما امیدوارم به رضای خدا...امیدوارم بتونیم یه خونه رهنی خوب گیر بیاریم با یک صاحبخونه خوب...انشالا تا چند سال دیگه بتونیم خونه دلخواهمونو بخریم.

از عروسی بگم که گلکده مونده و لباس مجلسی و مانتو و روسری من! نباید بندازم نزدیک عروسی که خیلی کار دارم...آخه الان اضافه وزن دارم منتظرم کمی لاغرتر بشم...یه برنامه ریختیم با همسری که بریم بدویم. قراره عملیاتی بشه...هنوز همسری کار نداره... و من خیلی نگرانم نگران آینده...

نمیدونم بعضی وقت ها خودمو مقایسه می کنم با دوستام دلم برای خودم می سوزه...خیلی اینروزا درگیرم. درگیری ذهنی...خسته شدم...


همین الان که داشتم پست می نوشتم همسری زنگ زد و گفت صاحبخونه قرارداد قبلی را بدلیل حاضر نبودن پول خونه کنسل کرده و به همسری زنگ زده با قیمت ما بره پای معامله...

فعلا من برم بعد میام می نویسم...دوستون دارم

پی نوشت1: این صاحبخونه حسابی ما رو کلافه کرده. از وقتی خونه را دیدیم زنش گیر داده هود و گاز رو میزی جهازمه می برم (آخه ببری هم که بدردت نمی خوره) کلی بنگاه دار گیر داده و صحبت کرده بابا اینها رو می ذارند. عرف نیست که... رفتن سر معامله توافق کردند پای امضا گفته هود باشه گازو می برم. همسری و شوهر خواهرم گفتن اشکال نداره ببر پس خودت برو نصب کن گفته نه! گفتن خوب پس پولشو کم کن گفته نه نه! مسخره... کفرشون درآمده بود. کلی بنگاه داره بهش خندیده بود بابا داری الکی گیر میدیا کی این کارو می کنه. ببری که نمیشه. مد درآوردی تو... گفته نه پس برم با خونه مشورت کنم... دفعه پیش هم گفت برم با خونه مشورت کنم... انگار ما مسخرشیم. خوب خونه را (زنتو) همراه خودت بیار دیگه... فعلا که نشد دیگه...دوباره باید بگردیم دنبال خونه...

نظرات 9 + ارسال نظر
حراف بانو سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 16:52

عزیزم من رمز ندارم خواهر شوهر و بخونم
رمز قبلی هم یادم نیس

دادم عزیزم

سارا سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 15:19 http://phdroozane.blogfa.com

آقا ما نبودیم چند وقته....به ما رمز نمی دهید آیا؟؟؟

فرستادم برات

سارا سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 09:25 http://phdroozane

عزیزم استرس به خودت نده...جور میشه....
ما هم دنبال خونه ایم....کار مزخرفیه این بنگاه و اون بنگاه رفتن و با آدم های جورواجور سر و کله زدن....
خدا کمک کنه بهتر از اون گیرتون میاد...

ممنونم خانوم دکتر
مبارک باشه عزیز دلم دفاعت - ایشالا به سلامتی

حراف بانو سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 01:27

مجددا مبارک باشه به سلامتی امیدوارم مشکل خونه هم زود حل بشه
راستی کار خوبی میکنی نمیزاری برای روزای آخر ریسک بزرگیه

همین الان استرسه...

مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــه ایشالا برای خونه هم هرچی صلاحه پیش بیاد. خونه ای نصیبتون بشه که براتون پربرکت باشه.
میگن عروسها دعاشون گیراست. التماس دعا عروس خانوم. این روزا دلم بدجور بیقرار و بی تابی میکنه.

چشم عزیزم البته اگر شایسته باشم

مریم دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 10:03

راستی گلم اون کامنتی که برای قیمت خونه گذاشتم (اولی) رو فقط برای خودت دادم ..نمی خواد جز نظرها بزاری ...فقط متن رو درست کن فکر کنم یکی دوتایی صفر کم گذاشتی جلو اون عدده .... امیدوارم یه روز برسه همه جوان ها قدرت خرید خونه خوب رو داشته باشن ..قربانت(من چه قدر خورد خورد حرف زدم )

فدات شم باید بذارم تا سوبرداشت حل بشه دیگه-عزیزمی ی ی ی ی

مریم دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 09:23

عزیزم یادم رفت بگم ...ان شا الله یه خونه خوب گیرت بیاد ..توکلت به خدا باشه .یه دفعه می بینی یه خونه خوب خریدی یا رهن کردی بعد فهمیدی چه خیری توش بوده که هی گشدی و قبلیها نشده ..مطمئن باش یه خونه خوب یا می خری یا رهن می کنی..خبرش رو بده

مریم دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 09:09

خونه متری 50 هزار تومان مطمئنی درست نوشتی!!!! نمی دونم کجا زندگی می کنی ولی تو تهران کمتر ازمتری 2 میلیون تومان نیست .... فکر نمی کنم شهرستان ها هم این مقدار باشه !!!! امروز وقتی مطلبتو خوندم حس اصحاب کهف بهم دست داد..... لطفا آدرس بده بیام یه 5و6 تایی خونه بخریم خانم دکتر ...

عزیزم گفتم 50 هزار تومتن بالاتر!!!!!! یعنی تفاوت قیمت ها رو گفتم

زویا شنبه 6 دی 1393 ساعت 21:01 http://zehnemanedige.persianblog.ir

الهییییییییی :) مبارکتون باشه. انشالله همه مشکلات حل میشه. از در کنار هم بودنتون لذت ببر. خدا همه چیز رو حل میکنه :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.