دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

همسری مهربون


قربونش برم همسری امروز کمکم کرد و دیزاین اتاقمو عوض کردم و حسابی تمیزش کردم. اینقدر باسلیقه است که همه چیزو حسابی تمیز کرد و برق انداخت.


همسری دست درد نکنه

دیشب هم یکساعت و نیم رفتیم دو و پیاده روی تند، امشب گفت میای بریم؟ گفتم نه باور کن نمی تونم- خیلی خسته ام


برگه ها همه تصحیح شدند و نمره ها اعلام- جز یک دانشگاه که پروژه بودو کلا دیر اعلام می شه که فردا قصد ارائه نمره دارم.


از فردا هم کارام رو با پشتکار بیشتری جلو می برم. ترم تابستانی هم شروع شده. امیدوارم بتونم پیش ببرم همه چیز را- برنامه هفتگی ریختم خیلی شلوغه کارام. از فردا هم قصد دارم جدی تر دنبالش کنم.


دوستان عزیزم سر سفره افطار ما رو هم دعا کنید.

نظرات 5 + ارسال نظر
یاسمن دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 19:05

ایشالا همه کارهات خوب خوب پیش بره عزیزم.

مرسی

حراف بانو یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 02:52

انشالا دیزاین و تمیز کاری خونه تون در آینده با همکاری هم

امیدوارم

زویا شنبه 21 تیر 1393 ساعت 14:48 http://zehnemanedige.persianblog.ir

به به چه همسری خوبی :) خدا حفظش کنه و در این راه ثابت قدم نگهش داره

آخ گفتی
امیدوارم

علی شنبه 21 تیر 1393 ساعت 01:46 http://ploton.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی داریدوقت داشتی به من هم سربزن واشکالات وبلاگم رابه من بگو متشکرم
عــــــــــــــــــــــلـــــــــــی

میبخشم کسانی را که هرچه خواستند با من ،

با دلم ،

با احساسم کردند و

مرا در دور دست خودم تنها گذاشتند،

و من امروز به پایان خودم نزدیکم ،

پروردگارا به من بیاموز در این فرصت حیاتم آهی نکشم

برای کسانی که "دلــــــــم "را شکستند!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.