دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

مردی با حجاب زنانه

این هفته دفاع یکی از بچه ها بود

تو دفاع خیلی ها که از دانشگاه کارشناسی خودمون بودیم امده بودند

آخه دفاع کننده هم یکی از ما بود

جلسه خوب بود و من چیزهای زیادی یاد گرفتم

کلا همه جلسات را می روم


به کوشا گفتم چرا دکتر زی زی ( دکتری که باهاش مقاله دارم دوران ارشد) با من رفتارش متفاوت از دخترهای دیگه بود

کلا با دخترها خوب نیس و بد برخورد می کرد اما با من مثل همه روابط معمولی دیگر بود و است و کلی جلو می اید حال و احوال می کند

گفت: بخاطر اینکه تو مثل مرد ها هستی- تو مردی فقط مقنعه سرته...

تعجب نکردم

همسری هم در دوران قبل عقد وقتی برای خرید می رفتیم همین را به من گفت " مثل پسرا راه می ری"


الان دیگه واقعا دوست دارم یه کم زنانه رفتار کنم بگذریم

(آخه محیط آکادمیک جنسیت نمی شناسد- چرا باید اونطور باشم- من ناز ندارم عشوه ندارم- کسر شان است در محیط آکادمیک بنظرم)


مدتی بود با کوشا سر مسایل علمی بحث نکرده بودیم- روز خوبی بود

دکتر زی زی بنظرم فرد موفقی است. تفاوت مالی ش را در گذر زمان حس می کنم.


دوست دارم با او و دکتر فری که پروژه میلیونی برمی دارند کار کنم. اما برای این منظور اعتبار و وجهه ای که در محیط آکادمیک و تدریس به دست آورده ام بالطبع کمرنگ می شود...


بنظرتون چه کار کنم بچه ها؟

شغل (استخدام واحد پژوهش سازمان ها یا مشاوره پژوهش که دومی خوب محتمل تر است) یا هیئت علمی شدن؟؟ کدامیک؟

نظرات 7 + ارسال نظر
هرمیون چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 23:56 http://chortkeh.persianblog.ir/

خوب من یکی خودم کار در یک واحد پژوهشی را ترجیح میدم چون عاشق کرهای پژوهشی هستم البته به شرطی که بتونم یه 4 واحد تخصصی هم در ترم داشته باشم چون ارتباط با جوان ها را دوست دارم
امیدوارم در نهایت انتخاب درستی داشته باشی

ممنونم

eli چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 08:11 http://loove-is.blogfa.com/

به من هم همیشه میگن مثل مردا میمونی. البته الان دو ساله که رفتارم رو کمی و فقط کمی عوض کردم.

برای شغل هرکدوم که خودتون فکر میکنید باهاش راحت ترید. ولی خب بنظر من هیئت علمی کارش یکم از مشاوره پژوهش راحت تر باشه

مرسی

سارا سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 20:17 http://phdroozane

سلام عزیزم....دوستم منم هیات علمی را برای خانم ترجیح می دم ولی متاسفانه خیلی امیدی بهش ندارم....ولی در هر صورت فکر می کنم حقوقشون کم و بیش مثل همه مگه این که بتونی پروژه تنهایی بگیری،،،،

قربونت

غریب آشنا سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 18:40 http://www.gharibeashena-1392.mihanblog.com

من اولش که پستت رو خوندم فکر کردم میخوای نظر خواننده ها رو درباره چطور زنانه رفتار کردن بپرسی یعنی چنین ذهن منحرفی دارم من.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
به شخصه فکر میکنم واحد پژوهش یا مشاور پژوهش کار کنی بهتره تا هیئت علمی. آخه توی اون کارها هم دستت برای خلاقیت و کار پژوهشی بازتره هم فکر میکنم وقت بیشتری برای خودت و خانواده ات می مونه و هم از لحاظ مالی اوضاع بهتری داره.

خ باحالی

گلبرگ سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 18:18

عزیزم...
امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشی.

من کوچولوام هنوز دکترا قبول نشدم هنوز...
نمی دونم چرا ولی حس می کنم واسه یه خانم هیئت علمی شدن کار کمتری داره.
چیزی که در دانشگاه ها دیدم اینجوری بوده. شاید البته رشته با رشته فرق بکنه.
امیدوارم موفق باشی هرجا هستی

مرسی عزیزم

زویا سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 02:33 http://zehnemanedige.persianblog.ir

بستگی به دیدت داره و این که کدوم آینده بهتری داره برات. اگه شرایطشون مساویه من کار خارج از دانشگاه رو ترجیح میدم. مدرس باشی بهتره تا هیات علمی و دربند کارهای دولتی! دردسر کار دولتی زیاده

مرسی

حراف بانو سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 01:12

اگه دوتاشو با هم مدیریت کنی عالی میشه
ولی با شرایط الان کشور خود اساتید هم اعتراف میکنن از جمله استادهای ما که این حقوق در مقابل تورم و فشار زندگی و البته زحمتی که میکشن ناچیزه
از طرفی هیات علمی که شدی همش فشار میارن که سریع ارتقا بگیری و حتما در عرض چند سال ئانشیارو استاد تمام بشی
که این خیلی سخت تره پس پروژه و کارهای بیرون از لحاظی بهتره
البته اینایی که گفتم زمینه رشته ما بود و چیز هایی که از اساتید رشته خودم شنیدم
شاید برای شما فرق کنه که علوم انسانی هستین
در هر صورت امیدوارم موفق باشی هر راهی که انتخاب کردی

مرسی ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.