دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

سردرد+چشم درد


تمام امروزبه سردرد و چشم درد گذشت. سردردی که تابحال تجربش نکرده بودم. خم که می شدم انگار کل مخم میریخت پایین...

سه ساعت اول صبح هم که کمی کار کردم فهمیدم اشتباه کردم در مدل. به کوشا زنگ زدم و شکم رو گفتم و تایید کرد که اشتباه کردم و من هم که سردرد امانم نمی داد لب تاپو بستم و دراز کشیدم. بنده خدا کوشا یه کاری می خواست نتونستم انجام بدم البته خودش فهمید از پشت تلفن و گفت باشه تو یه موقعیت بهتر...


سعی کردم قرص نخورم شاید بهتر شم اما نشد الان هم یه استامینوفن دادم بالا. عروسی هم خوب بود اما سردردم اذیتم می کرد.

خلاصه استادم برایم کار فرستاده که باید اون رو هم انجام بدم. اسم این استاد رو میذارم حامی. چون تو روزای سخت واقعا حامی م بود و بهم کمک فکری می داد. از انرژی و وقتی که می ذاره خیلی خوشم میاد. البته کمی هم خجالت می کشم . احساس می کنم در برابر ایشون کم کارم...

هفته آینده روزهای پر مشغله ای برام خواهد بود. شنبه می خوام برم خرید برای سه استادی که گردنمون خیلی حق داشتن. من و کوشا تصمیم گرفتیم با هم براشون کادو ببریم.

باید با دکتر غ صحبت کنم که اگر می شه از من در روز 4 شنبه امتحان بگیره چون روز امتحان نمی تونم پروژه براش ببرم امیدوارم قبول کنه. بنابراین دوشنبه و سه شنبه به کار او و یکی دیگر از اساتیدمون می گذره. چهارشنبه هم برم دانشگاه پروژه تحویل بدم البته اگر دکتر قبول کنه. 5شنبه و جمعه مهمان راه دور داریم و شنبه هم انتخاب واحد بچه هاس باید برم دانشگاه...

امروز که کاری از پیش نبردم...آخه بگو دختره سرتق زودتر قرص بخور...

امیدوارم فردا این پروژه را تمام کنم امیدوارم نه حتما...آخه اگر تمام نکنم کل برنامه شنبه و یکشنبه ام بهم میریزه... در مورد شنبه و یکشنبه هم بعدا میام مفصل می نویسم.

نظرات 3 + ارسال نظر
هرمیون سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 19:12 http://chortkeh.persianblog.ir/

امیدوارم زودتر خوب بشی و به همه کارات برسی

دکتر شلیل شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 22:00 http://ghalbamzand.blogfa.com

سلام
اولین باریه که وبلاگتون میخونم
امیدوارم هر چه زودتر خوب بشید
همیشه پیروز و شاد باشید

شکوه پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 23:25 http://www.shdl.ir

امروز من و مامانم هم سردرد عجیبی داشتیم ...
شاید به خاطر آلودگی هوا باشه

شاید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.