دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

ماه شادی

ما طلیعه روشنایی ماه شادی را با ر*ق*ص و شادی خواهرزاده هام بیشتر درک کردیم.


# دارم با یکی از همکاران صحبت میکنم خواهرزاده کوچیکه هی میاد تو اتاقم

آله ... آله... آله.... بیا بیا ب*ر*ق*ص*ی*م   بیا آله... (تقریبا با داد) آله....

ببخشید آقای دکتر . خاله جان شما برو من میام

و این فرآیند یک بار دیگر که نه 5 بار دیگر تکرار می شود  آخرش همکار می گوید بفرمایید من دیگه مزاحمتون نشم


# خدایا به خاطر همه غرهایی که این روزها زدم منو ببخش

                                                          امیدم فقط به توست 

                                                                                        می دونم نا امید نمی شم

                                                                                                             مطمئنم حواست به من هست

                                                                                                                                                         مطمئنم


                                               منو ببخش اگر بنده خوبی نبودم

                    راضی هستم به رضای تو ای خدای مهربانم


پی نوشت: برای نگرانیم فال حافظ گرفتم:

روشنی طلعت تو ماه ندارد....

نظرات 3 + ارسال نظر
شادی سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 15:11 http://shadibook.lxb.ir

منم ماه شادی رو تبریک میگم خدا خواهرزاده گلتونو براتون نگه داره

هرمیون دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 18:01 http://chortkeh.persianblog.ir/

حالا آله جان ر ق ص چطور بود خوش گذشت؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.