دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

ما آدم های کم ظرفیتی هستیم؟

ما آدم های کم ظرفیتی هستیم

دوست نداریم کسی از ما انتقاد کند

کمبود تایید شدن داریم

باید همه موافق ما باشند

تحمل نظر مخالف را نداریم

همه کسانی که ایرادات ما را متذکر می شوند همان ها که دوستان واقعی هستند، کنار می گذاریم، تا نشنویم عیب هایمان را.


چرا؟؟؟؟

چه بلایی سر ما آمده است


امروز تصمیم گرفتم حتی با لبخند، حتی با مقدمه، حتی با همه حسن نیتم، از کسی انتقاد نکنم. همه را تایید کنم چون دیگه واقعا حوصله ندارم وقت و انرژی بذارم برای آنها که تحمل ندارند. آخر سر هم متهم باشم. بگذار جای دیگر ضربه اش را بخورند به من چی...


کوشا و هجرت از دوستان چندین ساله من هستند، هر کدام دو بار به نقد گرفتند مرا، خوب به خاطر دارم که آرام گوش دادم و از آنها حتی تشکر کردم بخاطر وقتی که گذاشته بودند و واقعا به نتیجه خوبی رسیدیم. همینطور من در مورد آنها.


پی نوشت: همکلاسی هایم امروز گفتند لبخند و انرژی همیشگی من تحت هر شرایطی، برای آنها جالب و تحسین برانگیز بوده است. برایم جالب بود چون اولین باری بود که هم لول هایم ( همکارانم که بیشتر با من بودند این را هیچ وقت نگفتند) شفاف این را گفتند. شاگردانم به من گفته بودند بعد از اتمام هر ترم. لبخند واقعا موثر است.

نظرات 2 + ارسال نظر
شادی سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 00:26 http://shadibook.lxb.ir

متاسفانه همه آدمها انتقادپذیر نیستن! به نظرم باید آدمها رو شناخت. بعضی ها مثل شما از انتقادات استقبال میکنن تا خودشون رو بهتر بسازن ولی آدمهای(با عرض معذرت) بدبختی که فکر میکنن کامل آفریده شده تمایلی به نقد شدن ندارن! نگید که دیگه کسی رو نقد نمیکنید، به نظرم نقد کنید ولی نه هرکسی رو

[ بدون نام ] جمعه 8 آذر 1392 ساعت 22:42

تحسین درسته خانوم "دکتر"، نه تحصین!!!!

باریکلا
واقعا فکر نمیکردم این کلمه ساده را اشتباه زده باشم!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.