دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

عید با طعم کار

عید همه دوستان مبارک


دوستان باید بگم که ما تعطیلی غیر تعطیلی نداریم  کلی کار برای این دو روز دارم که امیدوارم انجامشون بدم همگی را


پروژه دکتر بیب + تکالیف کلاس زبان + نوشتن بخش دیگری از کتاب + خوندن دروس + خوندن یک فصل از یکی از دروس و آمادگی برای تدریس چون فکر می کنم بعضی قسمت هاش رو یادم رفته


امیدوارم پروژه دکتر بیب تمام بشه که واقعا یه باریه  آخه چند تا پروژه دیگر هم در صف دارم که طبق زمان بندی باید انجام بدم.


فکر کنم این عدم وجود تعطیلات تا دادن امتحان جامع به طول بیانجامد.

خدایا کمکم کن

نظرات 2 + ارسال نظر

عیدت مبارک عزیز البته با تاخیر

منم کلی کار دارم ولی اومدم نت گردی. دیروز هم یک رمان جنایی خوندم.

احساس میکنم برای نوشتن مقاله، کتاب، پروپوزال یا انجام هر کاری حسش برام بوجود بیاد که اونم دقیقه 90 ایجاد میشه.

سرکش پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 16:23 http://rebel.blog.ir

"پروژه دکتر بیب + تکالیف کلاس زبان + نوشتن بخش دیگری از کتاب + خوندن دروس + خوندن یک فصل از یکی از دروس و آمادگی برای تدریس چون فکر می کنم بعضی قسمت هاش رو یادم رفته"


چه خبره؟ یادتون باشه آدم درس می خونه که زندگی کنه ها! زندگی نمی کنیم که درس بخونیم.
بد نیست بین این همه کار برای خودتون کمی هم زندگی کنید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.