دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

من عاشقم


 من یک عاشقم   عاشق تدریس

 


         از نظر من هر یک از دانشجویانم یک جزیره ناشناخته هستند

                                                                                                   برای کشف این جزیره ها باید عاشق بود

                         


           هیچ چیز قشنگتر از این نیست که برق دانستن را در چشم دانشجویانت ببینی

              

                                                                                                   بی شک باید عاشق بود    باید عاشق بود

نظرات 3 + ارسال نظر

مستمع صاحب سخن را بر سر ذوق آورد.
به این میگن استاد متعهد و عاشق.

متولد آبان سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 22:47 http://phdstudentdiary.persianblog.ir

چه خوب! ولی متاسفانه بعضی اوقات دانشجوها انقدر بی علاقه هستند به دانستن که انگیزه ی تدریس رو از استاد میگیرند.

عزیزم باید علاقمندشون کرد
بعضی ها شون که به خواب رفتن می شه بیدار کرد اما امان از آن که خودشو زده به خواب...

ترنم سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 22:41 http://roozhavashabhayekhodam.persianblog.ir

کاش استادای ما هم مث شما بودن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.