دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

باور کن


باور کن هیچ کار خدا بی حکمت نیست شاید یه روزی که خیلی دور نیست حکمتش رو فهمیدی

                                                                                                                               باور کن

                                                                                                                                      باور کن

                                                                                                                                            باور کن

نظرات 3 + ارسال نظر
مژگان یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 14:50

مرسی عزیزم. من هم کارشناسی هم ارشدم رو روزانه بودم. حالا میخوام شروع کنم که همش میترسیدم که نرسم که خدا رو شکر میگی میشه. پارسال دانشگاه آزاد قبول شدم اما نرفتم. حتی مصاحبه رو هم نرفتم چون خیلی هزینش بالاس. واسه همین گفتم باهات مشورت کنم که توی این زمان واسه کنکور سراسری هم میرسم یا نه. مرسی

مژگان شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 12:05

سلام. از آشناییتون خوشحالم. خواستم بگم که من الان تصمیم گرفتم که واسه کنکور سراسری دکتری درس بخونم. به نظر شما میتونم قبول شم؟ زمانش کافیه؟

غریب آشنا شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 00:15 http://www.gharibeashena-1392.mihanblog.com

سلام عزیزم.
منم مثل شما امسال دکترا قبول شدم البته دانشگاه شیراز. خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم. دوست دارم با شما تبادل لینک کنم. لطفا اجازه این کار و اینکه با چه اسمی لینکتون کنم رو بهم اعلام کنید. ممنون.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.