دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

بنام خداوند جان آفرین

سلام

سالهاست می نویسم. اما نه در یک وبلاگ! در دفتر

دفتر نویسی ام پابرجاست


اما اینجا اختصاص دارد به روزنوشت و دکترانوشت


امسال دکترا قبول شدم- اینجا می نویسم از خوشی و ناخوشی این راه تا روز فارغ التحصیلی...

می نویسم از هر آنچه دوست دارم

می نویسم در جایگاهی که ماندگارتر از دفترهایم بماند


بماند برای آیندگانم


من خانم دکتر نیستم... خیلی باید زحمت بکشم که به این جایگاه برسم

این عنوانی است که بعد از قبولی برخی از نزدیکان، دوستان و شاگردانم با آن مرا خطاب می کنند. توضیح من هم فایده ای نداشت. در هر حال تنها چیزی بود که به ذهنم رسید...

نظرات 2 + ارسال نظر
مهرآفرین جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 18:56 http://mehrafarin58.blogfa.com

مبارک باشه خانوم. ان شا الله موفق باشی در این راه سخت و طاقت فرسا.

سارا جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 17:13 http://phdroozane.blogfa.com

مبارکه خانم دکتر....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.