دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

زیر باران باید رفت

امروز خیلی خوش گذشت


می نویسم یادم باشه  هر چند نیاز به نوشتن یک پست خصوصی است

امروز خصوصی های قشنگی ثبت شد



زیر بارون و پیاده روی عاشقونه...


نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 23:09

یک بار نوشته بودی بخاطر حضور دختران مجرد، نذاشتی شوهرت دستت رو بگیره توی دستش. ولی اینجا بدترش رو نوشتی. دل من خیلی خواست. کاش خصوصیهات رو برای خودتون نگه میداشتی و توی فضای عمومی چیزی نمیگفتی.
اگر بگم با خوندنش دلم شکست دروغ نگفتم.

از خوندن کامنتت ناراحت شدم
اما خانوم گل من که چیزی ننوشتم!!!!

اینجا که دیگه وبلاگمه دختر ر ر ر ر ر
ان شالا واسه شما

یاسمن یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 16:46 http://beautyforworld.blogfa.com/

الهی که همیشه سلامت و عاشق باشید...

مرسی

زویا جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 10:57 http://zehnemanedige.persianblog.ir

به به :) چه خوب که بهت خوش گذشته :) مرسی که به نوشته های من لطف داری :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.