دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

هجرت

یاد گرفتم حد اقل از پیامبرم  که اگر جایی برام دری باز نشد و بهم سخت گذشت   هجرت کنم


می خوام هجرت کنم از تموم سال هایی که با محافظه کاری گذروندم


می خوام هجرت کنم از فیلدم  از تفکر قبلیم شاید هم از محل زندگیم


نمیخوام بازنده  باشم  من پر از انرژیم ...

نظرات 2 + ارسال نظر
ویدا یکشنبه 16 آبان 1395 ساعت 07:40

سلام مهاجر
کاش یکم بیشتر مینوشتی
انرژی های مثبت از آن تو ای دختر پر انرژی.....
مواظب خودت باش

نیلگون پنج‌شنبه 13 آبان 1395 ساعت 15:36 http://berangezendegi.blogsky.com

رفتن، گزند دارد
اما
ماندن...
ماندن،
چون آبگیرِ راکد در ظل آفتاب
آبِ زلآل همتای اشک را
در یک درنگ
می سازد
گندابِ گندِ گند........

الهی که ین هجرت براتون طلایی ترین نقطه عطف زندگیتون باشه عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.