دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

روزهای اردیبهشتی

سلام و صد سلام به همه دوستای گلم


امیدوارم حالتون خوب باشه

خوب من خیلی وقته اینجا نیامدم


اوضاع کاری همسری زیاد هنوز مساعد نیست. گویا کل کشور از لحاظ درآمدی مشکل داره و هر روز شاهد تعدیل نیرو از اینور و اونور هستیم... خدا به داد همه جوونا برسه...نمی تونم بگم خیلی خوب داره پیش میره...اما می تونم بگم کنترل امور برای ما بهتر شده... بازم شکر

این میان یه سازمانی که من 3 سال پیش امتحان دادم زنگ زدند و پرسیدند اگر جایی استخدام نیستید پروندتونو بررسی کنیم. گویا دوم شده بوده بودم و نمیدونم نفر اول چه بلایی سرش اومده...شروع خوبی میتونه برام باشه... من که به هیئت علمی امیدی ندارم دیگه واقعا...


من هم خوبم و به کارهام میرسم، تا اخر اردیبهشت به خودم فرصت دادم که بیشتر روی توانمندی هام کار کنم و افکار منفی رو کنار بذارم. الان مرتب دارم میروم ورزش که خیلی تو روحیه ام اثر گذاشته و خیلی مفیده مرتب کتاب می خونم و برنامه دارم برای کتابام و با بچه های یک دانشگاهم که معقولتر و درس خون ترند حال می کنم دقیقا حال می کنم. خیلی خوب دارم روشون کار میکنم تا به خودشون بیاند و برای زندگیشون برنامه داشته باشند. بهترین و لذت بخشترین قسمت کار دیدن ذوق بچه ها در چشم هاشونه که من رو حسابی راضی میکنه...گفته بودم که دانشگاه هایی رو که دوست ندارم قبول نمی کنم.. همین کار رو هم کردم...رفتن سر کلاساشون زجر بود و زجرررر که من این زجر رو پایان دادم. بعد اردیبهشت و خرداد و اتمام کارهای دانشگاه تصمیم دارم پروژه های میان برناممو داشته باشم (ورزش و کتاب خوانی) + پایان نامه + زبان (خودم در منزل، قبلا تا اواسط دوره ادونس رفتم و می تونم خودم خودمو رفرش کنم و لذت ببرم)


امروز باید روی یک مقاله ریوایزی کار کنم و شب تحویلش بدم الانم باید بدوم به کلاس ورزشم برسم...و برای درس هایی که فردا می دهم مرور کنم.

دلتون شاد لبتون خندون




نظرات 3 + ارسال نظر
غریب آشنا یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 18:59 http://gharibeashena-1392. Mihanblog.com

سلام بر خانم دکتر عزیز
مهم اینه که اوضاع رو بهتر بتونید کنترل کنید و ایشالا اوضاع کاملا اون چیزی که میخوای بشه.
وقت گذاشتن برای خودت از همه چیز بهتررررره.

قروبون شما و انرژی شیرازیت برم من

نیلگون دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 08:52

خانم دکتر جان....پروژه و مقاله گفتی و کردی کبابم ....
انننننقدر این اخر ترمی کار مونده رو دستم که نمیدونم از کجا شروع کنم....خدا به داد برسه.....
انشاله همه چیززبراتون عاااالی پیش بره خانم دکتر جانمان

انشالا که تو همه کارهات موفق میشی

ویدا دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 08:06

سلام

سلام و صد سلام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.