دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

سیاست با طعم تهدید به مرگ

خدا می داند که اینقدر در زندگی م مشکل و مسئله داشتم که اهل سیاست نبودم و نیستم ... اما کف کردم از شنیدن خبرای دیروز... واقعا کف کردم...

یعنی زبان دیپلماسی تهدید است... آن هم تهدید به مرگ...

خدایا ...   آدم یاد این جمله میفته 



حالا می خوام شما را به پست دوست عزیزم منتقل کنم با اون قلم رسایش

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام دوست خوبم
پست های سال 94 رو که رمز نداشن، همه رو یه دفعه ای خوندم.
امیدوارم که همیشه شاد و خوشحال باشی و اگر هنوز همسرت کار پیدا نکرده، شغل خیلی خوبی پیدا کنه.
گل:

ویدا سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 08:09

سلام
ملتی که تاریخ خویش را نشناسد، ناچار به تکرار آن میشود

غریب آشنا دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 17:28

مرسی عزیزم که مطلبم رو لینک کردی.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.