دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

عروسی

+ بینایی کوشا برگشته. یعنی پلاکت ها در مغزش از روی اعصاب بینایی حرکت کردند. نه خوبه نه بد. توکل بخدا

+ عروسی برگزار شد. خونه جدید فعلا اینترنت نداریم. بعدا مفصل میام می گم براتون... خدا رو شکر همه چیز عالی بود.

نظرات 7 + ارسال نظر
غریب آشنا جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 12:36 http://www.gharibeashena-1392.mihanblog.com

برایت دعا می کنم که هیچ گاه چشم های مهربانت را در انحصار قطره های اشــ ـــک نبینم ...
دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لـ ـبخــ ــنـد ببینم ...
دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد، همیشه از حرارت عــ ــشــ ــق گرم باشد ...
من برایت دعا میکنم که گل های وجود نازنینت هیچ گاه پژمرده نشوند ...
برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشد ...
من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچ گاه غروب نکند ...

سال جدید را پر از لبخند و مهربانی، خبرهای خوب و رنگهای شاد آرزومندم.
عیدت پیشاپیش مبارک عزیزم

ممنونم گلم

هرمیون چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 23:49

کجایی ؟ ماه عسل خوش گذشت امیدوارم زندگی جدید پر از خوشحالی برات باشه

حدیث دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 09:18

مبارک

زویا یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 19:26

وای مبارک باشه عزیزم :) عروس خانم خوشگل ما :) سفیدبخت باشی :) خیلی خوشحال شدم. کنار همسرت شاد و خوشبخت باشی همیشه. زود بیا بنویس :)

سارا یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 11:36 http://phdroozane

خدا را شکر...
مبارک باشه عروس خانم گل...

غریب آشنا شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 20:47 http://www.gharibeashena-1392.mihanblog.com

برای هر جفت نوشته هات خدا رو شکر.
با آرزوی شیرینی لحظه لحظه های زندگیت منتظر پست مفصلت هستم.

هرمیون جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 20:53

مبارک باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.