دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

چهارشنبه 1 مرداد 1393

حالم خوش نیست

نپرسید چرا؟


اینقدر حواسم نبود که سر کلاس درس یه تیکه را کلا جا انداختم و ادامه را درس دادم(فکر کردم جلسه قبل درس دادم).

 حالم اصلا خوش نیست

برایم دعا کنید... همین

نظرات 4 + ارسال نظر
گلبرگ چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 22:56

بعضی وقتا همین میشه. شاید علتش کس خاصی نباشه. هر اتفاقی به ظاهر کوچیک حتی روی اعصاب آدم میره.
مهم اینه که تحت هر شرایطی بهترین تصمیم رو بگیری.
ایشالا که با روحیه عالی و توپ مثل یه بانوی قدرتمند که همه چیز تحت کنترلشه... با آرامش از پس این هم بر بیای.
زندگی بازیه. برامون بازی می چینن. ما باید حلش کنیم. تهش آدم از خودش خوشش میاد.
امیدوارم که نگاه خداوند بر زندگیت بیشتر و بیشتر باشه و دعای خیرت رو از ما دریغ نکنی. :*

مرسی از پیام انرژی بخشت مرسی دوست خوبم

غریب آشنا چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 22:00 http://Www.gharibeashena-1392.mihanblog.com

ارزشمندترین مکانهایی که میتوان حضور داشت سه مکان است در فکر کسی، در قلب کسی و در دعای کسی. و تو در هر سه این مکان جا داری.

ممنونم
فکر نمی کردم دوستان مجازی به این خوبی و ثابت قدمی داشته باشم
ممنونم عزیزم

نادم چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 16:13 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

روزی که تورا دیدم با خود گفتم که یگانه ی خویش را یافتی پس دیوانه وار عاشقش باش ، عزیز بدارش و تا سرحد مرگ دوستش داشته باش ..... یادم هست آن هنگام که عاشقت شدم باخود پیمان بستم که دیگر در نگاه هیچ کسی که تمنای مهر و توجه دارد ، نگاهی نکنم ، پیمان بستم که تنها نگاه عاشقم را وقف چشمان زیبا و سیمای دلرُبای تو کنم تا فردا روزی پشیمان نباشم ... پشیمان نباشم که چرا آنگونه که لایقش بودی دوستت نداشتم ، پشیمان نباشم که چرا عشقم را ابراز نکردم ، عمل نکردم به آنچه می گویم تا اثباتی باشد بر حرفهای عاشقانه ام ...

Hamid چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 14:15 http://dr_ahmadi.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
ممنون از لطف شما

ممنونم دکتر
افتخار دادین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.