دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

دوشنبه 30 تیر93

خدا رو شکر پریشب دکتر حامی زنگ زد و دقیقا گفت خوابی...

کجایی نیستی


تلنگری شد هم دو بخش کار کتاب مشترک با اون رو انجام بدم هم حرکتی کنم برای کار کتاب دکتر مرام


هرچند بی خوابی دیشب باعث شد تا 12 بخوابم و روزه بدجور اذیت می کنه اما تصمیم دارم امروز را هم حسابی کار کنم و بشوم مثل فبل

بقول دکتر حامی همان روزها که پیگیر بودی

نظرات 2 + ارسال نظر
هرمیون دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 17:56 http://chortkeh.persianblog.ir/

امیدوارم موفق باشی

مرسی عزیز دلم

غریب آشنا دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 15:11 http://www.gharibeashena-1392.mihanblog.com

آدمهایی که جویای حال دیگران میشن، مهربونیشون انگیزه بیرونی برای بهتر شدن حال ماهاست.
ایشالا سریعتر بشی مثل همون روزها که پیگیر بودی.

واقعا دکتر حامی رو دوست دارم
بخاطر همین کارهاش

ممنونم دوست عزیزم بخاطر انرژی مثبتت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.