دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

حلقه عشق

10 فروردین 1392



من و تو در کنار هم ...

                             حلقه ای از عشق برای هم خریدیم.


پی نوشت1: برق توی چشمات مسحورم کرد.


پی نوشت2: باورم نمی شه من، منی که اینقدر سخت گیر بودم، خیلی ساده عاشقت شدم.

نظرات 7 + ارسال نظر
گلبرگ چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 11:14


عزیزم.
خوش بخت باشی همیشه.

سلام
مبارکتون باشه انشاالله
انشاالله در کنار هم خانواده ای خوشبخت داشته باشید

ممنونم دوستم

حراف بانو جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 01:33

دوستم مبارکت باشه انشالا این حلقه عشق تا ابد برقرار باشه الهی آمین. آرزوی خوشبختی دارم برات

ممنونم عزیزم

نرجس پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 13:02

حلقه عشقتون جاویدان! راستی ما هنوز نمیدونیم عروس خانم آقا دوماد چندسالشونه، آقا دوماد هم دکترن مثل عروس خانم؟ ایشالله وقتی سرت خلوت شد از تجربه هاتم بنویس که مشتاقانه منتظریم

سلام
ممنونم عزیزم
واقعیت اینه که این روزا خیلی شلوغم- خرید و خیاطی و کار کلاسی دانشگاه و دیدارهای عشقولانه و .... سر فرصت میام یه پست میذارم براتون

شکوه پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 12:55

سلام امیدوارم خوشبخت باشین

شما از طریق خانواده با همسرتون آشنا شدین؟

نه همسرجان من و دیدو پسندید و ....

اما خانواده ها از قبل همو می شناختن

غریب آشنا سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 14:45 http://www.gharibeashena-1392.mihanblog.com

مبارکــــــــــــــــــــــــــــه
یه کل یه هورا کلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی هوراااااااااااااااااااا

مرسی برای شما ان شالا

زویا دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 20:57 http://zehnemanedige.persianblog.ir

مبارک باشه :)
عشقتون مستدام :)

مرسی ان شالا برای شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.