دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

دکترانوشت

دانشجوی دکتری هستم. خوشی ها و ناخوشی ها، امیدها و سختی های این دوران را می نویسم.

روزپرکار


سلام

امروز کلا از خودم راضی هستم. اگر مابقی روزهای هفته را هم اینقدر کار می کردم خیلی خوب بود. یکی از پروژه هامو کامل کردم و اماده که هفته بعد بدم به استادم. رو کار اون دوست هم خیلی کار کردم اما کله شقی از خودشه، آخر سر پشیمون شدم. اخه بابا تو که اخرش می خوای کار خودتو بکنی چرا از من صلاح و مشورت میگیری. برو اگر برنگشتی دوباره کمک نخواستی

امیدوارم 5 شنبه و جمعه رو هم رو مقاله باقیمانده کار کنم و شنبه راحت راحت برم سر کلاسام. هر چند فردا کلاس ها شروع می شه و دوباره باید بریم درس بدیم برای بچه هایی که روز به روز بی انگیزه ترند.

هنوز خستگیم درنیامده باید ترم جدید رو شروع کنم.


الان هم کلی با پشتیبانی کل کل کردم تا تمدید کنم نتمونو. اخه این چه ای دی اس الیه چه خدمت رسانیه!!!


بعدشم کار خواهری رو انجام دادم برای پروژش. حالا برم بخوابم که 5 صبح باید بلند شم و فردا کلی مسافت باید طی کنم برای تدریس در دانشگاه جدید

فعلا دوستان

نظرات 1 + ارسال نظر
نرجس پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 20:31

ایشالله همیشه این رضایت قلبی همراهت باشه

ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.